Predstavljamo poslovne slučajeve

Predstavljamo poslovne slučajeve

Pet veličanstvenih za pet godina Realizatora! Upoznajte ovogodišnje poslovne partnere i slučajeve.

Erste&Steiermärkische Bank d.d. posluje na nacionalnoj razini kroz mrežu od 124 poslovnica i 731 bankomata. Mreža ujedno uključuje 13 komercijalnih, 8 poduzetničkih i 9 profitnih centara za korporativne klijente. Prema veličini aktive banka zauzima treće mjesto u Hrvatskoj, odnosno 14,7 posto tržišnog udjela. U svom poslovanju banka je prvenstveno usmjerena na građanstvo te malo i srednje poduzetništvo, no istodobno i na tradicionalne velike partnere s kojima posluje u regijama u kojima je snažno prisutna – Rijeci, Zagrebu i Bjelovaru. Od samog početka 2000. godine, Erste&Steiermärkische Bank d.d. dio je međunarodne Erste Group, koja potječe još od davne 1819. godine i prve Austrijske štedne banke.

 

Kako povećati zastupljenost Erste Club branda među mladima?

Erste Club predstavlja brand Erste&Steirermärkische Bank d.d. koji je specijaliziran za suradnju s mladima te ponudu proizvoda i usluga Banke prema mladima do 26 godine života. Cilj je povećati zastupljenost proizvoda i usluga Erste Club branda te prepoznatljivost istoga među mladima.

 

Industrija nafte d.d. (INA d.d.) je srednje velika europska naftna kompanija. INA Grupa ima vodeću ulogu u naftnom poslovanju u Hrvatskoj te značajnu ulogu u regiji u istraživanju i proizvodnji nafte i plina, preradi nafte te distribuciji nafte i naftnih derivata. Osnovana 1. siječnja 1964. U području istraživanja i proizvodnje nafte i plina, INA danas posluje, osim u Hrvatskoj, u Angoli i Egiptu. INA ima dvije rafinerije nafte: RN Rijeka i RN Sisak i upravlja regionalnom mrežom od više od 500 maloprodajnih mjesta u Hrvatskoj i u susjednim zemljama. INA je opredijeljena za poslovanje u skladu s održivim razvojem, što znači da teži integraciji gospodarskih, okolišnih i društvenih čimbenika u svakodnevno poslovanje.

 

Projekt vodik: demo projekt uvođenja autobusa na vodik u Rijeci

Europa svojim politikama i novim financijskim instrumentima potiče ulaganja u tehnologije ključne za jačanje konkurentnosti i tranziciju na čistu energiju, posebice u području tehnologija obnovljivih izvora energije i vodika. Naglasak je na korištenju alternativnih goriva, nabavci „čistih vozila“ i izgradnji održive prometne infrastrukture.

U sektoru prometa, električna vozila na vodik pokazuju prednost u segmentima gdje elektrifikacija koja koristi samo baterije nije moguća ili je bitno skuplja. U tom smjeru, INA surađuje s Gradom Zagrebom u razradi prvog demonstracijskog projekta procijenjene vrijednosti od 20 milijuna EUR. Planirana je proizvodnja zelenog vodika, izgradnja punionica i nabavka autobusa uz savjetodavnu pomoć osiguranu natječajem i sredstvima EU. Na sličan način cilj je pokrenuti novi projekt s Gradom Rijeka.

U tom smjeru, zadatak je osmisliti prijedlog načina uvođenja projekta u gradu Rijeci tj. na koji način započeti s implementacijom projekta u javnom prostoru.

 

Infobip je globalna IT i telekomunikacijska tvrtka koja pruža usluge mobilnih komunikacija u oblaku za poslovne korisnike. Portfelj čine profesionalna rješenja za obradu i dostavu SMS i voice poruka, telefonskih poziva, push notifikacija, e-maila te poruka putem popularnih messaging aplikacija. Na popisu klijenata su društvene mreže, internetske kompanije, mobilne messaging aplikacije, banke, marketinške agencije i korporacije, kao i neprofitne organizacije i javne ustanove. Infobip je najveća hrvatska IT kompanija po broju zaposlenih. Od 2009. se razvija na međunarodnoj razini, utemeljenjem ureda i poslovanja u globalnim poslovnim središtima. Proglašen je najboljim pružateljem A2P (application-to-service) SMS usluga i uvršten među top deset najinovativnijih kompanija na svijetu.

 

Transformacija zdrastvene industrije korištenjem AI chatbota

Neočekivana situacija u kojoj se našao cijeli svijet uzrokovala je zamjetan rast u digitalizaciji društva. Ono što se još jučer činilo kao daleka budućnost u nešto više od pola godine postalo je novo normalno. Čak se i jedan od najsloženijih i najosjetljivijih sustava, onaj zdrastveni, gotovo preko noći promijenio. Od pisanih uputnica do digitalnih asistenata koji pomažu u borbi protiv virusa – poput hrvatske inačice Andrije.

Kako veliki potencijal leži u korištenju chatbota u zdrastvenoj industriji, zadatak je otkriti, detektirati i osmisliti koji su to slučajevi (use cases) u kojima bi digitalni asistent mogao pomoći u unapređenju, poboljšanju i olakšavanju procesa za djelatnike i korisnike. Dio zadatka je i definirati tipičnog korisnika za specifičan slučajm te istražiti tzv. conversational design, odnosno kako kreirati chatbotov način komunikacije da bude prirodan za tipičnog korisnika, uvažavajući dobnu skupinu, kulturu i sl.

 

Jadran galenski laboratorij (JGL) je tvrtka osnovana 1991. godine kao prvo potpuno privatno farmaceutsko dioničko društvo u Hrvatskoj. Sustavnim ulaganjem u znanja i kompetencije djelatnika, u razvoj novih proizvoda te u bliskost s kupcima, kao i investicijama u suvremenu tehnologiju za izradu i kontrolu lijekova, u relativno kratkom vremenskom razdoblju stvorena je internacionalna farmaceutska kompanija koja danas globalno posluje. Proizvodi JGL-a mogu se pronaći u 50 zemalja širom svijeta. Portfelj dominantno čine vlastiti proizvodi koji su razvijeni, registrirani i proizvedeni u JGL-ovim pogonima.

 

Marketing novog JGL Muzeja farmacije. Kako stvoriti  prepoznatljivost i privući publiku?

JGL Muzej farmacije, novi muzej u Rijeci otvoren je 22. listopada 2020. Osnivač muzeja je Jadran-galenski laboratorij, internacionalna farmaceutska kompanija sa sjedištem u Rijeci. Kao “novo lice na sceni”, potrebno je stvoriti određenu prepoznatljivost muzeja i kvalitetno ga promovirati kod publike. U ovom slučaju se traže ideje, program i kampanje kako informirati publiku o novom muzeju te ih motivirati na posjetu. Ciljana publika je široka: turisti, redoviti posjetitelji muzeja, stručnjaci na polju farmacije i medicine, srednjoškolci i studenti…

 

Koordinacija savjeta mladih Primorsko-goranske županije je platforma za razmjenu primjera dobre prakse i kontinuirano informiranje, zajedničku analizu prisutnih problema te zagovaranje interesa mladih prema institucijama i tijelima vlasti. Koordinacija uključuje sve konstituirane savjete mladih jedinica lokalne samouprave u Primorsko-goranskoj županiji. Cilj je uključivanje mladih u procese donošenja odluka kroz poticanje osnivanja savjeta na lokalnoj razini,  rad na prepoznatljivosti i aktiviranje mladih kako bi vlastitim idejama i prijedlozima doprinijeli poboljšanju kvalitete života za što veći broj mladih ljudi s područja Primorsko-goranske županije.

Od ideje do akcije – smanjimo nezaposlenost mladih

Stopa nezaposlenost mladih (15-29 godina) u EU dvostruko je veća od opće stope nezaposlenosti, a u Hrvatskoj je taj omjer još nepovoljniji. Država je kroz mjere poreznog rasterećenja i olakšica poslodavcima za zaposlenu mladu osobu na neodređeno vrijeme pokušala smanjiti stopu nezaposlenosti. Postoji li način na koji bi jedinice lokalne samouprave i jedinice regionalne samouprave mogle doprinijeti smanjenju te stope?

 

Predstavljanje će se prenositi uživo na Realizator YouTube kanalu i društvenoj mreži Facebook. Slučajeve prezentiraju Duško Rodić, financijski savjetnik Erste & Steiermärkische Bank d.d.; Vesna Kučan Polak, glavna stručnjakinja istraživanja i razvoja rafinerijskog poslovanja INA d.d.; Meri Tukač, Ivona Gudelj, Vesna Kuščević i Hana Horvat Horetzky, Presales Engineers Infobip d.o.o.; Marin Pintur, voditelj JGL Muzeja farmacije i Robert Matić, predsjednik Savjeta mladih Primorsko-goranske županije.