o realizatoru

Zaklada Sveučilišta u Rijeci u suradnji sa Znanstveno tehnologijskim parkom Sveučilišta u Rijeci Step Ri i uz potporu Primorsko-goranske županije 2016. godine pokreće prvo riječko sveučilišno case study natjecanje Realizator. Projekt je aktivnost Zakladinog fonda Studenti za društvo znanja.

CASE STUDY

Case study natjecanja format su koji na inovativan način pridonose suradnji akademske i gospodarske zajednice. Radeći na stvarnim poslovnim slučajevima i razvijajući najbolja rješenja za poduzeća, riječki studenti dobivaju mogućnost prethodno stečeno znanje prenijeti u praksu te razviti konkretne vještine potrebne na tržištu rada.

REALIZATOR 2016. – 2019.

U protekle četiri edicije u natjecanju je sudjelovalo preko 300 studenata s 14 sastavnica Sveučilišta u Rijeci preddiplomske i diplomske razine studija raspoređenih u 123 tima.  Ukupno je kreirano 89 rješenja za 20 poslovnih slučajeva od kojih su 59 nagrađena.

U projekt su se uključila renomirana poduzeća i institucije – Alarm automatika, Arriva Hrvatska, Dogma nekretnine, Dom zdravlja Primorsko-goranske županije, Geotech, Grad Kastav, Grad Rijeka, Hoteli Njivice, Infobip, Jadran galenski laboratorij, Jadranka hoteli, Javna ustanova Priroda, Klinički bolnički centar Rijeka, MEP, Metis, Namještaj Mima, Villa Kapetanović (Hotela Navis), Zagrebačka banka.

REALIZATOR MODULI

Natjecanje, izuzev online edicije, provodi kroz module START, LEARN, MINGLE, PLAY i WIN. Startni modul započinje velikim otvorenjem na kojemu predstavnici poduzeća prezentiraju poslovne slučajeve. Edukativni se sastoji od radionica i edukacija kreiranih za što kvalitetniju formulaciju i izradu poslovnih rješenja. Radionice provodi partner projekta STEP RI, a studenti imaju priliku usvojiti vještine pisanja poslovnih planova, kreiranja ideja te inovacija. Cilj MINGLE modula je kroz neformalno druženje i u ležernoj atmosferi predstaviti poznate riječke kreativce/ke, inovatore/ce i poduzetnike/ce.

PLAY modul označava ulazak u finale natjecanja, a sastoji se od roka za predaju rješenja poslovnih slučajeva, te Pitching treninga: 3 minute do uspjeha u kojemu studenti imaju priliku usvojiti prezentacijske vještine izlaganja u samo tri minute. WIN modul, odnosno Pitching Day Competition velika je završnica kada timovi izlažu rješenja poslovnih slučajeva stručnom žiriju. Stručni žiri čini predstavnik/ca Zaklade, partnera i poduzeća svakog poslovnog slučaja. Zbroj bodova usmenog izlaganja i pismenog dijela daje pobjednike Realizator case study natjecanja.

NAGRADE

Prva tri najbolja rješenja svih poslovnih slučajeva novčano se nagrađuju u iznosu od 3.000 kuna za prvo mjesto, 2.000 kuna za drugo mjesto te 1.000 kuna za treće mjesto. Osim novčanih nagrada, službeni partner projekta Step Ri, pobjedničkim timovima osigura i službeni razgovor za pristup programu besplatne podrške razvoja inovativnih poslovnih ideja.