Marina Punat d.o.o logo

Pridobivanje novih kupaca veće platežne moći i povećanje potrošnje postojećih kupaca

Marina Punat, osnovana 1964. godine, najstarija je i jedna od najvećih marina u Hrvatskoj. Kao dio grupacije Marina Punat Grupa, značajan je poslodavac na otoku Krku i lider u nautičkom turizmu. Marina Punat je prva marina u Hrvatskoj koja je dobila prestižnu međunarodnu akreditaciju “Pet zlatnih sidara” prema shemi Golden Anchor, a višestruko je nagrađivana za izvrsnost u kvaliteti pružanja usluga, inovacijama i održivom razvoju. Marina pruža smještaj za oko 1400 plovila, a njeni korisnici dolaze uglavnom s europskih emitivnih tržišta koja su auto-destinacije, uz slabiju povezanost zračnim linijama. Trenutna baza klijenata obuhvaća većinom starije korisnike i klijente s nižom platežnom moći.

Zadatak: Zadatak timova je osmisliti strategiju za pridobivanje novih kupaca veće platežne moći i povećanje potrošnje postojećih kupaca, s naglaskom na ostvarivanje tih ciljeva bez znatnog povećanja troškova ili angažiranja dodatnih ljudskih resursa. Timovi trebaju analizirati tržište i konkurenciju te predložiti konkretne korake koji bi omogućili ostvarivanje većih prihoda kroz pametno korištenje postojećih resursa.

Ključna ograničenja:

  • Bez dodatnog zapošljavanja ili znatnog povećanja operativnih troškova.
  • Optimizacija trenutnih resursa za postizanje maksimalne koristi.

Ciljevi zadatka:

  • Pridobiti nove klijente veće platežne moći – osmisliti strategije koje će privući vlasnike luksuznih jahti i kupce s većim budžetima, koji traže ekskluzivnost i visoku kvalitetu usluga.
  • Povećati potrošnju postojećih klijenata – ponuditi dodatne usluge ili pogodnosti koje će potaknuti veću potrošnju, bez znatnih investicija ili troškova.
  • Povećati prihode marine kroz optimizaciju trenutnih resursa, inovacije u uslugama i strateški marketing.

Ključni koraci:

  • Analiza trenutnih kupaca i tržišta
  • Usporedna analiza konkurencije (ponuda luksuznijih marina)
  • Razvoj inovativnih usluga bez dodatnih troškova:
  • Optimizacija marketinga i komunikacije:
  • Izrada strategije bez povećanja dodatnih troškova ljudskih resursa ili infrastrukture

Očekivani rezultat: 

Na kraju zadatka, timovi trebaju izraditi strategiju za pridobivanje novih kupaca veće platežne moći i povećanje prihoda kroz optimizaciju resursa, usporednu analizu s konkurencijom i inovativne prijedloge za povećanje potrošnje postojećih klijenata. Krajnji prijedlog treba uključivati:

  • Detaljnu usporedbu cijena i ponude usluga Marine Punat u odnosu na konkurenciju.
  • Inovativne prijedloge za privlačenje luksuznih klijenata i povećanje potrošnje bez značajnih dodatnih troškova.
  • Marketinške i prodajne strategije za jačanje pozicije Marine Punat na tržištu luksuznih marina.

Cilj je osigurati da Marina Punat postane konkurentnija među luksuznim marinama, uz pametno korištenje resursa i fokus na visoko profitabilne klijente

Realizator 2024. prezentacija – Marina Punat