Prolife proizvodi spadaju u kategoriju dodataka prehrani s dobrim bakterijama. Riječ je o proizvodima koje generacija Z ne „doživljava“, a potreba i potencijal su veliki. No, crijeva, probava i dobre bakterije nisu „sexy“,
Još uvijek nismo prisutni na Tik Toku u Hrvatskoj no razmišljamo o njemu kao kanalu, primarno u kontekstu pomlađivanja ciljne skupine i dolaska do pažnje generacije Z. Generacija Z je odrastala u digitalnom okruženju gdje sadržaj mora biti privlačan, autentičan i zabavan da bi privukao njihovu pažnju. Stoga je komunikacija dodataka prehrani često suočena s barijerama u dolasku do te ciljne skupine. Upravo zato je ključno osmisliti strategiju koja će premostiti jaz između potrebe za ovim proizvodima i njihove privlačnosti generaciji koja je sklona instant informacijama, humoru i viralnim trendovima.
Izazov:
osmisliti komunikaciju Prolife linije proizvoda prema generaciji Z na Tik Toku. Pritom, prijedlozi trebaju uključivati sadržaj koji bi kreirali mi kao kompanija/brend na svom Tik Tok profilu, ali može uključivati i ideje za UGC čije stvaranje želimo potaknuti ili npr. suradnje s influencerima.
Važno je naglasiti da želimo ostvariti diferencijaciju tog kanala u odnosu na Facebook/Instagram koji nam primarno targetiraju druge ciljne skupine, odnosno da sadržaj/komunikacija treba biti prilagođen primarno Tik Tok platformi i publici koja se tamo nalazi.
Sadržaj ne bi trebao biti orijentiran na kratkotrajne trendove (npr. što je trendy na Tik Toku taj tjedan) jer kasnije možda neće biti iskoristiv, no naravno treba uključivati sva pravila kreiranja sadržaja koji tu platformu čine najuspješnijom danas.
Uvođenjem Prolifea na TikTok želimo postići da „dobre bakterije“ postanu ne samo nešto što mladi trebaju, već nešto o čemu pričaju, dijele i rado konzumiraju kao dio svakodnevne rutine.
Više informacija o proizvodima: Prolife proizvodi s dobrim bakterijama
Aktualna komunikacijska platforma Prolife brenda: Prolife suspenzija | Prolife | JGL Hrvatska – YouTube