realizator online

Peta edicija natjecanja bit će održana online. Kao i prethodnih godina, natjecatelji sudjeluju u timovima od dva do četiri člana. Novitet ovogodišnjeg izdanja je mogućnost sudjelovanja studenata svih sveučilišta i veleučilišta u Hrvatskoj.

Natjecanje započinje predstavljanjem poslovnih slučajeva poduzeća. U tijeku prijava, bit će organiziran Q&A Session u svrhu pružanja svih odgovora studentima vezanim uz natjecanje. Po isteku roka, poduzeća obavještavamo o broju uključenih timova te službeno započinje rok od mjesec dana za predaju rješenja poslovnog slučaja.

U navedenom razdoblju studentima je na raspolaganju Mentorska shema – program potpore u suradnji sa StartUp Inkubatorom Rijeka i STEP RI Znanstveno-tehnologijskim parkom Sveučilišta u Rijeci. Mentori će tijekom tri online susreta pružiti povratnu informaciju timovima na inicijalnu ideju, savjetovati ih u vezi poslovnog modela i financija, te pripremiti za pitch – izlaganje rješenja u tri minute. Studentima će pritom biti dostupna i online biblioteka edukativnih materijala. Tijekom navedenog perioda, ujedno su u mogućnosti postaviti do pet pitanja poduzećima vezanih uz slučaj.

Natjecatelji dostavljaju pitch u formatu trominutnog videa koji sami snimaju. Stručni žiri, u sastavu predstavnik/ca poduzeća, STEP RI-a i Zaklade ocjenjuje izlaganja, te odabire minimalno troje finalista. Finalisti su pozvani dostaviti pisana rješenja poslovnog slučaja. Ako se tijekom ocjenjivanja ukaže potreba za dodatnim pitanjima timovima, Zaklada će organizirati Q&A Session (online ili u živo). Zbroj bodova pisanog rješenja i pitcha daje pobjednike poslovnih slučajeva Realizator 2020. natjecanja.